torsdag 4. august 2011

GIVEAWAY

Da jeg var på H&M for en stund tilbake så jeg disse supersøte reise-neglekit'ene. Jeg tenkte med en gang "De her må da være geniale å gi bort i en giveaway?"
Så nå har jeg endelig tatt meg tid til å lage en. Min første giveaway! Vet ikke helt hvordan det kommer til å gå da jeg egentlig ikke tror jeg har så mange lesere, men da er det jo større sjans til å vinne for de som prøver.



Kit'et inneholder en poleringsfil, en neglefil, en oransjepinne i plast og en neglebørste. Alt kommer i en liten toalettmappe. I min egen har jeg supplert med Depend's negleolje, neglebåndskrem og negleserum.

Hvordan være med i trekkningen:
Lag et innlegg på bloggen din (eller i statusen på facebook for de som ikke har blogg) og post så en kommentar med link til innlegget under her.

Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor lang frist jeg skal gi, men jeg skal prøve å ha det klart til den 19.

Lykke til

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar