fredag 5. august 2011

I går følte jeg meg plutselig veldig kreativ, så jeg ville prøve ut litt forskjellige farger og teknikker! Lakket på Gjennomsiktige akrylnegler fordi mine egne trenger en lite pause, jeg behandlet dem litt hardt når jeg fjernet geleneglene.



Det første bildet var uten blits, så tok et bilde med blits også, siden det fikk frem fargene på en litt annen måte.



Tok detaljebilder fra begge sider av alle neglene, ikke alle bildene ble like bra. Det gikk litt fort for seg når jeg la merke til at jeg var mer eller mindre tok for kamerabatteri.



På denne neglen la jeg først H&M - Check Me Out. Elsker fargen, den var litt mer korall enn jeg først trodde og den la seg kjempe fint. Så markerte jeg tippen med et dotting tool og China Glaze - Empowerment. Så la jeg noen hvite linjer med Art Deco lakken og satte på et roseklistremerke. Veldig enkelt, og veldig søtt!



På denne neglen la jeg først Depend nr 086 og over la jeg H&M - Happily Ever After. Så lakket jeg tippen med blank lakk og strødde over hvitt glitter. Lot det tørke, og la et lag til med glitter. Så decorerte jeg med forskjellige stener.



På denne neglen la jeg en mørk rød lakk. Jeg fikk den med i et stort sminkesett en gang, og jeg aner ikke merke eller navnet på fargen. Den var veldig tyntflytende så måtte legge mange lag for å få skikkelig farge. Så laget jeg blomsterblader med den sorte Art Deco lakken og fylte bladene med sølvglitterlakken fra samme merke. Så la jeg to store stener i det som ville vært midten av blomsten, og små stener rundt alle bladene.



Her er basefargen H&M - Wawawoom og tippen er H&M Manhunter. Så la jeg noen enkle streker med hvit og sort Art Deco.



Den siste er Depend nr 41 sammen med Art Deco's sølvglitter lakk. La decortape tor å lage stripene, og fjernet dem når jeg var ferdig med stripene jeg ville ha. La til slutt et sølvklistremerke midt oppå. Var minst fornøyd med denne, men det var en morsom teknikk.

Hvilken likte dere best?

2 kommentarer: