onsdag 23. november 2011

Ny gele med glittertipper!

Jeg ble veldig lei korte negler, så da tok jeg meg tid til å legge ny gele igjen. Tror jeg gjorde grunnarbeidet litt dårlig, for geleen på ringefingeren datt av hele to ganger, så da ble jeg litt nøyere etter det.



Brukte bare blank gele denne gangen, siden det tar så evig lang tid å lage tipp med hvit. Over la jeg en gjennomsiktig pastellrosa (husker ikke hvilken) bare for å bli ferdig for kvelden. Helgen etter skulle jeg på byen så da ville jeg stæsje opp neglene litt, og lette lenge etter et design, men siden det var sent ble det noe lett, men kult.



Lot den rosa lakken være under, og la glitterlakk på tippene. Ble vell tre lag for å dekke nogenlunde. Enkelt, men jeg syntes det ble kjempekult!



Der er en closeup. Ser i ettertid at jeg burde stelt neglebåndene mine før jeg startet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar