søndag 1. januar 2012

Nyttårsaften

I går var det nyttårsaften.
Jeg jobbet på morgenen, noe som gjorde at jeg senere fikk dårlig tid og jeg var dessuten redd jeg skulle ødelegge neglene mine på jobb.

Derfor gikk jeg på Nille og kjøpte en pakke løsnegler som er rosa med fransk hvit tipp.
Disse dekorerte jeg dagen før, enkelt med rosa lakk med sort og sølv decorlakk.
La også på noen stener og annen pynt på noen av neglene.





Det ble 4 forskjellige utforminger av decoren:

Enkel blomst


Blomst med sølvdotter


Små sølvstjerner


Stener i rosa og blank


Kombinert stjerner og stener.

Superfornøyd med resultatet! Neglene fikk hele natten på å tørke, jeg slapp og ødelegge dem på jobb, OG om de faller av har jeg lim i veska. Supert!

1 kommentar:

  1. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you about a broken link on your site. Please email me back and I would be happy to point them out to you.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741 gmail.com

    SvarSlett