onsdag 6. juli 2011

Introduksjon.

Mitt navn er Lise, jeg er født i 91, så jeg er altså 20 år gammel. Jeg er utdannet hudpleier, men jobber for tiden i butikk. For noen år tilbake satt jeg med trepinner og tegnet med neglelakk på neglene mine, og interessen har nå kommet tilbake.

Jeg var hos en venninne fra hudpleie-linja, og hun la gelelakk på neglene mine. Jeg gikk å så på neglene mine hele tiden, og dermed kom lysten tilbake.

Jeg er avhengi av Ebay, så da ble det endel shopping der, og jeg brukte egentlig MYE MYE mer enn jeg hadde planlagt. Fremover kommer det endel pakker, og jeg kommer til å lage innlegg om hva jeg får, og hvor det er bestilt fra. Siden jeg også bestiller endel fra Ebay blir det lett til at jeg bestiller noe ekstra, så det blir nok noen konkuranser fremover også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar