onsdag 6. juli 2011

Pakker fra Ebay!

Nå har jeg begynt å motta pakker fra Ebay med negleting. Det var en god del pakker, for jeg bestiller fra mange forskjellige selgere. Jeg fikk også en pakke fra Cherry Culture med masse herlige lakker!

Pakke fra Cherry Culture. 41.83$ for alt inkludert shipping.


Plater til stempling og negleklistremerker. Platene var billige, men det jeg ikke så var at jeg bestilte 2 fempakker med LIKE plater. Ergo har jeg 10 like plater, så det blir nok noen konkurranser med blandt annet disse som premier.


Water decals og pyntesteiner. Har ikke prøvd å bruke noen av delene noen gang, så det blir spennende. Elsker motivene!


Mere klistremerker med forskjellig motiv.

Gleder meg til å prøve alt, og få flere pakker, blir nok noen gaver ut av dette også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar