søndag 10. juli 2011

Rask neglelakk shopping.

Hadde litt tid før jobb, så jeg ville se etter noen nye kule lakker, og plutselig hadde jeg brukt litt mer penger enn planlagt, men jeg er veldig fornøyd med kjøpet!









Alle disse lakkene er fra H&M, det første bildet er H&M lakker, noen av de nyere fargene, bildet nummer to var lakker jeg kjøpte på salg, og her er det H&M lakker samt en Minnie Mus lakk, og to Hello Kitty lakker. Kjempe søte farger!








Så gikk jeg til Cubus og plukket opp Depend-lakker, og da blir det jo alltid mer enn en, da de har 2 for 39,-
Den første lakken heter Beauty Ploish for de som lurte, og gir en blank look, med et bitte lite hint av rosa shimmer, veldig søt på. Bilde nummer to er en neglebuffer fra The Body Shop, og den kostet rundt 50-lappen og er veldig god å bruke, den ambefaler jeg videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar