søndag 10. juli 2011

Negleklistremerker

Jeg kjedet meg litt, så bestemte meg for å prøve noen av de nye lakkene mine sammen med noen av klistremerkene jeg har fått i posten.



Her er produktene jeg brukte. Lakk fra Depend(Nr. 086)i et lag først, så et lag med H&M's Happily ever after over. Jeg brukte ikke top coat eller basecoat (fyfy!) siden jeg ikke hadde dem her. Jeg så også at jeg godt kunne brukt flere lag lakk for å dekke bedre. Jeg la klistremerkene (som forresten er hvite blomster med sølvdotter i) i lakken før den var helt tørr for å få den til å sitte, og det var ikke noe lurt. Lakken ble litt stygg, men da lærte jeg jo det, ikke legg klistemerker i våt, farget lakk. Til slutt la jeg på noen dotter med sølvlakken fra Art Deco med et dottingtool. Syntes det ble en søt og enkel lakk.



Hva syntes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar